Каталог товарів

close

IP-ATC ZyXEL X8004

Ціна

Артикул: X8004

Уточнюйте

Опис

ZyXEL X8004 - універсальна комунікаційна система IP-телефонії з функціями IP АТС і Call/контакт центру

Універсальна комунікаційна система IP-телефонії X8004, спеціально розроблена, для організацій, активно використовують інформаційні технології з метою підвищення ефективності бізнесу. X8004 реалізує в одному компактному пристрої всі функції традиційної і IP-АТС, контакт-центру та центру обробки викликів, IVR і записи розмов, факс-сервера, відправки поштових, SMS- і IM-повідомлень. Ключові нововведення системи - швидка візуальна настройка телефонної мережі підприємства і сценаріїв обробки телефонних викликів, вбудований SQL-сервер, зручна інтеграція з зовнішніми базами даних та інформаційними системами, додатками комп'ютерної телефонії та бізнес-процесами підприємства.

X8004 заснована на промислової платформі x86, виконана в металевому корпусі висотою 2 юніта для установки в 19-дюймову стійку, спроектована і протестована для роботи в умовах 24x7. Система надлишкової вентиляції та функції моніторингу апаратної частини і стану окремих компонентів (в тому числі жорстких дисків) гарантують безперебійну роботу. Для підключення до мережевої інфраструктури підприємства і глобальної мережі передбачені два порти Gigabit Ethernet. Для роботи з мережами традиційної телефонії в X8004 може бути встановлено до чотирьох транкових модулів з інтерфейсами FXS, FXO або E1.

Технічні характеристики :

Апаратна база

  • Настольное виконання, настінний монтаж або установка в телекомунікаційну стійку 19 '' (висота 2U, можливість установки напрямних рейок)
  • Індустріальна x86 платформа:
  • PICMG PCB
  • Intel E6300
  • 2 Гб RAM
  • 500 Гб HDD SATA
  • Підтримка USB 2.0
  • Два порту Gigabit Ethernet (100/1000 Мбіт/с) для підключення до Інтернету і корпоративної мережі.
  • Чотири слоти для установки голосових модулів зовнішніх і внутрішніх ліній:
  • Модуль M8T1E1 - 1 порт T1/E1 PRI.
  • Модуль M8FO8 - 8 портів FXO для підключення зовнішніх аналогових телефонних ліній.
  • Модуль M8FO4FS4 - 4 порту FXO для підключення зовнішніх аналогових телефонних ліній і 4 порти FXS для підключення телефонних або факсимільних апаратів.
  • Чотири порти USB (HID, Mass Storage).
  • Додатковий відсік для установки жорсткого диска.

Ємність системи

  • Число внутрішніх телефонних ліній (SIP, FXS, CTI)
  • Максимальне значення: 256 користувачів
  • Число зовнішніх телефонних ліній (FXO, E1 , SIP-транки)
  • Максимальне значення: 196 ліній
  • Максимальне число одночасних телефонних розмов:
  • З функцією перекодування: 64
  • Без перекодування: 196
  • Максимальне число учасників конференц-зв'язку: 196
  • Ємність пам'яті для запису телефонних розмов і зберігання голосової пошти (кількість годин): 48000
  • Характеристики Contact -центру:
  • Максимальне число активних оператора: 64
  • Максимальне число проектів: 32
  • Максимальне число завдань в кожному проекті: 16

Інші характеристики

  • Фізичні розміри: 426 (Ширина) x 445 (глибина) x 90 (Висота) мм
  • Електроживлення від мережі змінного енного струму 100-240В, 50/60Гц
  • Внутрішній блок живлення потужністю 300Вт, MTBF 100000+ годин
  • Максимальна споживана потужність (без модулів зовнішніх і внутрішніх ліній): 113 Вт
  • Діапазон робочих температур: від 15 до 40 ° C
  • Відносна вологість: від 20 до 95%
  • Маса (без додаткових модулів): 10 кг

Функціональні можливості

  • SIP v2 (RFC 3261)
  • SDP (RFC 2327)
  • RTP (RFC 1889)
  • Підтримка кодеків G.711 a/μ, G.729, GSM.
  • Підтримка відео H.264.
  • Підтримка DTMF (inband, RFC 2833, SIP Info).
  • Загальна і приватна записники необмеженого обсягу.
  • Обробка та маршрутизація на базі візуальних сценаріїв з урахуванням Caller ID, Called ID, поточних значень часу і дати, станів ліній і напрямів, статусів користувачів і внутрішніх номерів і т.д.
  • IVR-сценарії необхідної вкладеності і розгалуження.
  • Настроювані черзі на всіх внутрішніх номерах.
  • Уде іржання дзвінка, переклад дзвінка.
  • MoH (Music on Hold) - програвання мелодії (певної, зі списку, з каталогу) із зазначенням місця в черзі і часу очікування.
  • Багатосторонні конференції різного рівня (закриті, відкриті, селекторна нарада).
  • Переадресація дзвінка на базі сценаріїв, глобальний пошук абонента, інформування про пропущений виклик (або голосової пошти) через IM, SMS, E-Mail, голосове сповіщення.
  • Hunt-групи для групових дзвінків з різними алгоритмами обходу. Дозволяє реалізувати базовий функціонал Call-центру без додаткових ліцензій.
  • Перехоплення дзвінків в групі або по набраним номером.
  • База даних зберігання деталізованої інформації про дзвінки. Можливість віддаленого доступу. Побудова статистики з графічним відображенням. Експорт в Excel.
  • Вбудована система внутрішнього IM-чату з гарантованою доставкою повідомлень в CTI-додатку.
  • Клієнт зовнішніх IM-чатів (ICQ, Jabber) з можливістю прийому і відправки повідомлень.
  • Поштовий клієнт (smtp, pop3, imap) з можливістю прийому і відправки пошти в різній кодуванні з вкладеннями.
  • Інтеграція з провайдерами SMS-сервісів (Zanzara, MessageGroup) на прийом і відправку SMS-повідомлень з відстеженням статусу доставки (наприклад, для організації масової розсилки SMS-повідомлень клієнтам).
  • Система глибокого протоколювання подій.

Contact-центр

  • Contact-центр вхідних дзвінків.
  • Contact-центр вихідних компаній.
  • Динамічна прив'язка ресурсів до проектам Contact-центру.
  • Розумні черзі з урахуванням пріоритетів клієнтів.
  • Вихідний дзвінки з використанням прогресивного і розрахункового алгоритмів.
  • Інтеграція з зовнішніми БД клієнтів.
  • Моніторинг в реальному часі загру ЗКІ ресурсів Contact-центру, проектів, завдань.
  • Статистика, написання власних вибірок на SQL.
  • Графічне відображення статистики.
  • Контрольні події.

Додаток ZyXEL CTI

  • Безкоштовний софт-клієнт, повністю функціонально замінює VoIP-телефон, з можливістю управління селективними конференціями, відео-дзвінками, особистим кабінетом.
  • Розмежування доступу до функцій на базі прав доступу.
  • Управління X8004 через графічний інтерфейс розділу "Адміністрування".
  • Управління дзвінками на базі http-запитів виду http://localhost: 4055/& amp; callto = xxxxxxx, де xxxxxx - номер набирається телефону. Можливо управління функціями "Набрати номер", "Покласти трубку", "Утримання", "Переклад" і т.д.
  • Підтримка USB-телефонів (Yealink OCX, CyberPhone) і будь-яких USB-гарнітур, управління гарячими клавішами з клавіатури.
  • Вбудований IM-чат з гарантованою доставкою повідомлень при вході в систему.
  • Доступні розділи для повного робочого місця (всі настройки відключаються через права доступу):
  • Телефон - модуль роботи з телефонною лінією:
  • Набір номера.
  • Відповідь на вхідні дзвінки.
  • Відео-дзвінки.
  • Конференції:
  • Відкрита конференція.
  • Приватна конференція з можливістю подати заявку на вхід.
  • Нарада (конференція за запрошеннями).
  • Факс - можливість прийому і відправки факсів.
  • Офіс:
  • Особистий кабінет з голосовою поштою, замовленими зворотними дзвінками і повідомленнями.
  • Співробітники з відображенням поточного статусу всіх внутрішніх абонентів.
  • Контакти - особиста і загальна записні книжки.
  • З Вонки - можливість подивитися статистику своїх дзвінків і прослухати записані розмови, додати коментарі.
  • Переадресація - настройка гнучкої переадресації кожним співробітником з обліків часу і дня тижня дзвінка, мого статусу, номера абонента (відділу і клієнта внутрішньої телефонної мережі, номера клієнтської бази).
  • Статистика АТС дозволяє переглядати журнал дзвінків, будувати діаграми (в т.ч. і по шкалі часу) для всіх своїх дзвінків і дзвінків підлеглих співробітників і контрольованих ліній.
  • Модулі:
  • Дозволяє створювати необхідну кількість http-посилань на зовнішні сторінки, які відображаються в інтерфейсі CTI -Додатків.
  • Дозволяє підключати зовнішні системи (в тому числі і CRM) без додаткового ліцензування.
  • Contact-центр - режими роботи в Contact-центрі для операторів і супервізорів:
  • Робоче місце - інтерфейс оператора зі статистикою роботи в режимі Contact-центру за різними проектами.
  • Оператори - відображення стану операторів за проектами в реальному режимі часу.
  • Таблиці абонентів - створення і прив'язка таблиць вбудованої і зовнішніх БД до проектів.
  • Проекти та Завдання - настройка логіки роботи Contact-центру за різними проектами.
  • Сценарії - створення сценаріїв обробки вхідних і вихідних дзвінків по проектам . Можливість створення діалогових форм, спливаючих у операторів під час дзвінка.
  • Ресурси - відображення в реальному часі завантаження ресурсів по Contact-центру і за типовими проектами.
  • Індикатори - відображення завантаження операторів за шкалою часу .
  • Статистика - вибірка даних за стандартними звітами або створення власних звітів на SQL.
  • Контрольні події - настройка повідомлень супервізора про різні події в системі і з операторами.
  • Адміністрування та інтерфейс управління:
  • Карта мережі - візуальне створення телефонної картки мережі.
  • Користувачі - створення користувачів і визначення прав доступу в CTI-додатку.
  • Внутрішні номера - створення внутрішнього номерного плану, спеціальних номерів, номерів екстрених служб, запуску сценаріїв, і т.д. Створення hunt-номерів (кожен номер в системі може бути груповим) і визначення правил обходу.
  • Сценарії - створення сценаріїв обробки дзвінків в АТС.
  • Загальні налаштування - настройка АТС, окремих модулів і параметрів підключення до зовнішніх сервісів.
  • Параметри апаратури - настройка лінійних карт і мережевих параметрів X8004 (IP-адресація, Firewall, сервіси, мову інтерфейсу, діагностика та ін.)
  • Моніторинг - відображення станів всіх дзвінків і ліній в реальному часі, поточний стан апаратної частини, жорстких дисків.

Управління

  • CTI-додаток.
  • Вбудований FTP-сервер.
  • Підключення до віддаленого робочого столу.

Доставка

Доставка

Доставка здійснюється по всій території України послугами кур'єрської служби "Нова Пошта" за тарифами перевізника


Оплата

Оплата

Безготівковий розрахунок за рахунком-фактурою через будь-яке відділення банку або інтернет-банкінгу (для юр. І фіз. осіб)

Гарантія

Гарантія

Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 60 місяців в залежності від сервісної політики виробника