Коммутаторы Extreme Series 7720
Комутатори Extreme Series 5320
Комутатори Extreme Series 5420
Комутатори Extreme Series 5520
Комутатори Extreme Series 8520
Комутатори Extreme Series 8720
Комутатори Extreme Series 8820
Комутатори Extreme Series X435
Комутатори Extreme Series X465
Комутаторы Extreme Series 4000
Комутаторы Extreme Series 5720
Комутаторы Extreme Series 7520
Опис
ZyXEL X8004 - універсальна комунікаційна система IP-телефонії з функціями IP АТС і Call/контакт центру
Універсальна комунікаційна система IP-телефонії X8004, спеціально розроблена, для організацій, активно використовують інформаційні технології з метою підвищення ефективності бізнесу. X8004 реалізує в одному компактному пристрої всі функції традиційної і IP-АТС, контакт-центру та центру обробки викликів, IVR і записи розмов, факс-сервера, відправки поштових, SMS- і IM-повідомлень. Ключові нововведення системи - швидка візуальна настройка телефонної мережі підприємства і сценаріїв обробки телефонних викликів, вбудований SQL-сервер, зручна інтеграція з зовнішніми базами даних та інформаційними системами, додатками комп'ютерної телефонії та бізнес-процесами підприємства.
X8004 заснована на промислової платформі x86, виконана в металевому корпусі висотою 2 юніта для установки в 19-дюймову стійку, спроектована і протестована для роботи в умовах 24x7. Система надлишкової вентиляції та функції моніторингу апаратної частини і стану окремих компонентів (в тому числі жорстких дисків) гарантують безперебійну роботу. Для підключення до мережевої інфраструктури підприємства і глобальної мережі передбачені два порти Gigabit Ethernet. Для роботи з мережами традиційної телефонії в X8004 може бути встановлено до чотирьох транкових модулів з інтерфейсами FXS, FXO або E1.
Технічні характеристики :
Апаратна база
- Настольное виконання, настінний монтаж або установка в телекомунікаційну стійку 19 '' (висота 2U, можливість установки напрямних рейок)
- Індустріальна x86 платформа:
- PICMG PCB
- Intel E6300
- 2 Гб RAM
- 500 Гб HDD SATA
- Підтримка USB 2.0
- Два порту Gigabit Ethernet (100/1000 Мбіт/с) для підключення до Інтернету і корпоративної мережі.
- Чотири слоти для установки голосових модулів зовнішніх і внутрішніх ліній:
- Модуль M8T1E1 - 1 порт T1/E1 PRI.
- Модуль M8FO8 - 8 портів FXO для підключення зовнішніх аналогових телефонних ліній.
- Модуль M8FO4FS4 - 4 порту FXO для підключення зовнішніх аналогових телефонних ліній і 4 порти FXS для підключення телефонних або факсимільних апаратів.
- Чотири порти USB (HID, Mass Storage).
- Додатковий відсік для установки жорсткого диска.
Ємність системи
- Число внутрішніх телефонних ліній (SIP, FXS, CTI)
- Максимальне значення: 256 користувачів
- Число зовнішніх телефонних ліній (FXO, E1 , SIP-транки)
- Максимальне значення: 196 ліній
- Максимальне число одночасних телефонних розмов:
- З функцією перекодування: 64
- Без перекодування: 196
- Максимальне число учасників конференц-зв'язку: 196
- Ємність пам'яті для запису телефонних розмов і зберігання голосової пошти (кількість годин): 48000
- Характеристики Contact -центру:
- Максимальне число активних оператора: 64
- Максимальне число проектів: 32
- Максимальне число завдань в кожному проекті: 16
Інші характеристики
- Фізичні розміри: 426 (Ширина) x 445 (глибина) x 90 (Висота) мм
- Електроживлення від мережі змінного енного струму 100-240В, 50/60Гц
- Внутрішній блок живлення потужністю 300Вт, MTBF 100000+ годин
- Максимальна споживана потужність (без модулів зовнішніх і внутрішніх ліній): 113 Вт
- Діапазон робочих температур: від 15 до 40 ° C
- Відносна вологість: від 20 до 95%
- Маса (без додаткових модулів): 10 кг
Функціональні можливості
- SIP v2 (RFC 3261)
- SDP (RFC 2327)
- RTP (RFC 1889)
- Підтримка кодеків G.711 a/μ, G.729, GSM.
- Підтримка відео H.264.
- Підтримка DTMF (inband, RFC 2833, SIP Info).
- Загальна і приватна записники необмеженого обсягу.
- Обробка та маршрутизація на базі візуальних сценаріїв з урахуванням Caller ID, Called ID, поточних значень часу і дати, станів ліній і напрямів, статусів користувачів і внутрішніх номерів і т.д.
- IVR-сценарії необхідної вкладеності і розгалуження.
- Настроювані черзі на всіх внутрішніх номерах.
- Уде іржання дзвінка, переклад дзвінка.
- MoH (Music on Hold) - програвання мелодії (певної, зі списку, з каталогу) із зазначенням місця в черзі і часу очікування.
- Багатосторонні конференції різного рівня (закриті, відкриті, селекторна нарада).
- Переадресація дзвінка на базі сценаріїв, глобальний пошук абонента, інформування про пропущений виклик (або голосової пошти) через IM, SMS, E-Mail, голосове сповіщення.
- Hunt-групи для групових дзвінків з різними алгоритмами обходу. Дозволяє реалізувати базовий функціонал Call-центру без додаткових ліцензій.
- Перехоплення дзвінків в групі або по набраним номером.
- База даних зберігання деталізованої інформації про дзвінки. Можливість віддаленого доступу. Побудова статистики з графічним відображенням. Експорт в Excel.
- Вбудована система внутрішнього IM-чату з гарантованою доставкою повідомлень в CTI-додатку.
- Клієнт зовнішніх IM-чатів (ICQ, Jabber) з можливістю прийому і відправки повідомлень.
- Поштовий клієнт (smtp, pop3, imap) з можливістю прийому і відправки пошти в різній кодуванні з вкладеннями.
- Інтеграція з провайдерами SMS-сервісів (Zanzara, MessageGroup) на прийом і відправку SMS-повідомлень з відстеженням статусу доставки (наприклад, для організації масової розсилки SMS-повідомлень клієнтам).
- Система глибокого протоколювання подій.
Contact-центр
- Contact-центр вхідних дзвінків.
- Contact-центр вихідних компаній.
- Динамічна прив'язка ресурсів до проектам Contact-центру.
- Розумні черзі з урахуванням пріоритетів клієнтів.
- Вихідний дзвінки з використанням прогресивного і розрахункового алгоритмів.
- Інтеграція з зовнішніми БД клієнтів.
- Моніторинг в реальному часі загру ЗКІ ресурсів Contact-центру, проектів, завдань.
- Статистика, написання власних вибірок на SQL.
- Графічне відображення статистики.
- Контрольні події.
Додаток ZyXEL CTI
- Безкоштовний софт-клієнт, повністю функціонально замінює VoIP-телефон, з можливістю управління селективними конференціями, відео-дзвінками, особистим кабінетом.
- Розмежування доступу до функцій на базі прав доступу.
- Управління X8004 через графічний інтерфейс розділу "Адміністрування".
- Управління дзвінками на базі http-запитів виду http://localhost: 4055/& amp; callto = xxxxxxx, де xxxxxx - номер набирається телефону. Можливо управління функціями "Набрати номер", "Покласти трубку", "Утримання", "Переклад" і т.д.
- Підтримка USB-телефонів (Yealink OCX, CyberPhone) і будь-яких USB-гарнітур, управління гарячими клавішами з клавіатури.
- Вбудований IM-чат з гарантованою доставкою повідомлень при вході в систему.
- Доступні розділи для повного робочого місця (всі настройки відключаються через права доступу):
- Телефон - модуль роботи з телефонною лінією:
- Набір номера.
- Відповідь на вхідні дзвінки.
- Відео-дзвінки.
- Конференції:
- Відкрита конференція.
- Приватна конференція з можливістю подати заявку на вхід.
- Нарада (конференція за запрошеннями).
- Факс - можливість прийому і відправки факсів.
- Офіс:
- Особистий кабінет з голосовою поштою, замовленими зворотними дзвінками і повідомленнями.
- Співробітники з відображенням поточного статусу всіх внутрішніх абонентів.
- Контакти - особиста і загальна записні книжки.
- З Вонки - можливість подивитися статистику своїх дзвінків і прослухати записані розмови, додати коментарі.
- Переадресація - настройка гнучкої переадресації кожним співробітником з обліків часу і дня тижня дзвінка, мого статусу, номера абонента (відділу і клієнта внутрішньої телефонної мережі, номера клієнтської бази).
- Статистика АТС дозволяє переглядати журнал дзвінків, будувати діаграми (в т.ч. і по шкалі часу) для всіх своїх дзвінків і дзвінків підлеглих співробітників і контрольованих ліній.
- Модулі:
- Дозволяє створювати необхідну кількість http-посилань на зовнішні сторінки, які відображаються в інтерфейсі CTI -Додатків.
- Дозволяє підключати зовнішні системи (в тому числі і CRM) без додаткового ліцензування.
- Contact-центр - режими роботи в Contact-центрі для операторів і супервізорів:
- Робоче місце - інтерфейс оператора зі статистикою роботи в режимі Contact-центру за різними проектами.
- Оператори - відображення стану операторів за проектами в реальному режимі часу.
- Таблиці абонентів - створення і прив'язка таблиць вбудованої і зовнішніх БД до проектів.
- Проекти та Завдання - настройка логіки роботи Contact-центру за різними проектами.
- Сценарії - створення сценаріїв обробки вхідних і вихідних дзвінків по проектам . Можливість створення діалогових форм, спливаючих у операторів під час дзвінка.
- Ресурси - відображення в реальному часі завантаження ресурсів по Contact-центру і за типовими проектами.
- Індикатори - відображення завантаження операторів за шкалою часу .
- Статистика - вибірка даних за стандартними звітами або створення власних звітів на SQL.
- Контрольні події - настройка повідомлень супервізора про різні події в системі і з операторами.
- Адміністрування та інтерфейс управління:
- Карта мережі - візуальне створення телефонної картки мережі.
- Користувачі - створення користувачів і визначення прав доступу в CTI-додатку.
- Внутрішні номера - створення внутрішнього номерного плану, спеціальних номерів, номерів екстрених служб, запуску сценаріїв, і т.д. Створення hunt-номерів (кожен номер в системі може бути груповим) і визначення правил обходу.
- Сценарії - створення сценаріїв обробки дзвінків в АТС.
- Загальні налаштування - настройка АТС, окремих модулів і параметрів підключення до зовнішніх сервісів.
- Параметри апаратури - настройка лінійних карт і мережевих параметрів X8004 (IP-адресація, Firewall, сервіси, мову інтерфейсу, діагностика та ін.)
- Моніторинг - відображення станів всіх дзвінків і ліній в реальному часі, поточний стан апаратної частини, жорстких дисків.
Управління
- CTI-додаток.
- Вбудований FTP-сервер.
- Підключення до віддаленого робочого столу.
Доставка
Доставка здійснюється по всій території України послугами кур'єрської служби "Нова Пошта" за тарифами перевізника
Оплата
Безготівковий розрахунок за рахунком-фактурою через будь-яке відділення банку або інтернет-банкінгу (для юр. І фіз. осіб)
Гарантія
Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 60 місяців в залежності від сервісної політики виробника